Direktlänk till inlägg 2 mars 2013

Jo men alltså..

Av nunun - 2 mars 2013 11:45

Nu är det även dax för mig att försöka mig på att skriva. Men som mina vänner vet, så är jag urusel på just det!

Första dagen får bli en presentation! Lätt.. hoppas jag..


Anna heter jag, och jag är 24 år. Jag är uppvuxen i en söt liten by i Dalarna, som jag nu har flyttat från och bor mer i centrum. Det fick bli så, för att det var lätt att komma till jobbet då . Jag delar mitt vardagsliv med två katter, och en massa härlig personal på jobbet. Och Malin, såklart. Malin hittar ni HÄR! http://gullreekanmajor.bloggplatsen.se/

Malin bor för närvarande ca 30 mil bort, så det blir långa samtal, sms, mms och skype. Och genom mmorpg´s. 




         

*.-^-*=%*¤-->Dagens tips<--¤*%=*-^-.*

Om ni ska skära tomater, använd er av en brödkniv. Det går MYCKET enklare då!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nunun - 13 oktober 2013 12:01


.. Varje fredag och så varje jul, för det tycker jag är kul..     Kubb   Recept:1/2 l filmjölk1/2 l socker300g margarin1,5 l mjöl2 msk hjorthornsaltNågra droppar bittermandelBlanda ihop alla ingredienser (smält smöret först). Rulla ut och s...

Av nunun - 13 oktober 2013 11:45


.. För jag tänkte att jag ska börja måla med ritplatta, dvs i datorn och bredda erfarenheten lite. Det verkar mycket lättare iaf. Jag lägger bud på tradera på en. Hoppas hoppas! Nedan kommer en skiss på en ev. tavla. Om jag bestämmer mig någon gång...

Av nunun - 5 mars 2013 17:35


    Handling: År 2022 är det år som VRMMORPG*-spelet Sword Art Online (SAO), släpps. Med Nerve Gear, en konsoll som loggar in spelaren till SAO-servern, och som stimulerar användarens fem sinnen så att  spelarna kan uppleva och kontrollera sin...

Av nunun - 4 mars 2013 16:38

Här är den senaste jag har gjort, med oljefärg. Det är bara dom röda fläckarna som ska bort. Och sen har jag en idé till en till tavla också! Blir nog på den största canvasen. Ni får en bild sen :) ...

Av nunun - 3 mars 2013 19:15

Här är ett recept på ett nyttigt frökex. Hoppas det smakar!   Ingredienser: 2 äggvitor 1/2tsk fiberhusk 1/2dl linfrö 1/2dl sesamfrön 1/2dl pumpafrön 1/4dl melonkärnor 1/4dl solrosfrön flingsalt Tillagning: Vispa upp äggvitorna lät...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards